reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Žgrlíková

Katarína Žgrlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mladé dievča. Nesmelé, no za to úprimné. Milujem písanie. Milujem príbehy. A chcem sa s vami o ne podeliť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Zvedavosť nie je hriech. Ohováranie je

Katarína Žgrlíková

Zvedavosť nie je hriech. Ohováranie je

Človek je zvedavý tvor. A žena? Tá dvojnásobne. Ja som tiež zvedavá. Zaujímam sa o ľudí vo svojom okolí. Chcem vedieť, čo sa stalo a čo maju nové. Niektorí ma kvôli tomu označujú za klebetnicu, ktorá druhých ohovára. Majú pravdu ?

  • 15. máj 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 614x
  • 3
Depresia (II) - príznaky

Katarína Žgrlíková

Depresia (II) - príznaky

Neviem veľa o depresii, ale žijem s ňou a videla som aj ľudí ako s ňou zápasia.. Preto sa vyznám, ale neviem všetko. Predstavte si miesto depresie futbal. Vtedy som výborný hráč. Viem triky, ale do prvej ligy sa nikdy nedostanem.

  • 20. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 104x
  • 10
Depresia - život s ňou je boj

Katarína Žgrlíková

Depresia - život s ňou je boj

Tento článok nenapísal žiadny psychiater, psychológ či iný odborník na depresiu. Napísala to len chudera, ktorá s ňou zápasí deň čo deň. Niekto, kto vymenil piatich doktorov, bol dvakrát na psychiatrii a vyskúšal množstvo liekov.

  • 14. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 451x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu